Szállítási feltételek

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS Magyarország (GLS) Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki Magyarország területére, vagy az IZI Pakk Túraútvonal-on a Szállító (feltételek lentebb), az Ön által megadott szállítási címre, 2-5 munkanapon belül (IZI Pakk Túraútvonal esetében 1-14 napon beül), ha van raktárkészleten elérhető termék. A Kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely munkanapján. Postai postafiókcímre nem kézbesítünk.

A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén:

    • 0 – 1.99 kg 2190 Ft
    • 2 – 4.99 kg 2490 Ft
    • 5 – 9.99 kg 2530 Ft
    • 10 – 14.99 kg 2790 Ft
    • 15 – 19.99 kg 3290 Ft
    • 20 – 29.99 kg 5290 Ft
    • 30 - 39.99 kg 7390 Ft (több csomagban)
    • 40 - 49.99 kg 9290 Ft (több csomagban)
    • 50-59,99 kg 11290 Ft (több csomagban)
    • 60-69,99 kg 13290 Ft (több csomagban)
    • 70-79,99 kg 15290 Ft (több csomagban)
    • 80-89,99 kg 17290 Ft (több csomagban)
    • 90-99,99 kg 19290 Ft (több csomagban)
    • 100 kg felett raklaposan tudjuk küldeni
    • 100-249 kg 19700 Ft + ÁFA
    • 250-499 kg 22300 Ft + ÁFA

     

  • 1 - 250 kg Ingyenes kiszállítás - IZI Pakk Túraútvonalon*

* - Túraútvonal: Telefonos egyeztetés szükséges a rendelés után. 25 000 Ft feletti vásárlás esetén az IZI Pakk-os túraútvonal állomásaira ingyenes a szállítás, viszont kérjük tájékozódjon a rendelés után, hogy pontosan melyik nap szállítunk az adott településre. 

Szegedi, ingyenes kiszállítási lehetőség van (25000 Forintos rendelési összeg felett) , ami a telephelyünktől +5 kilométeres sugarú körben elérhető, és a rendelés leadásának folyamán választható, a megadott kiszállítási cím függvényében.

 

Telefonszámunk: 06 62 670 808 

Rendelését postai utánvét formájában is tudja fizetni, illetve a weboldalon és webáruházon feltüntetett egyéb fizetési módokon (pl. személyes átvétel az üzletben, IZI Pakk túraútvonalas utánvétes kiszállítással)

Felhívjuk a figyelmet, hogy csak a magyarországi szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni!

Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk.

Házhoz szállítás esetén a  Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat és a GLS Hungary Futárszolgálat a partnerünk.

Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat esetén a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni:

http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes.

GLS Hungary Futárszolgálat esetén a Házhoz szállítás esetén a GLS Hungary Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni. 

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

A Megrendelő a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőbe feltűntethet a kézbesítő számára fontos információkat (pl.: almazöld ház, fehér kerítéssel). Amennyiben a szállítás idejéről és módjáról ír információt (pl.: csak 10:00 és 12:00 között kérem a szállítást), mi azt továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért az Interprodukt-2004 Kft. felelősséget nem vállal.

Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját, és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak.

A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérlet is benne van.

A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen, vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.

Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.

Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!

Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!


Átvétel

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

<-- Vissza a főoldalra

Liquid error: Could not find asset snippets/sh_sbve-theme-snippet.liquid