Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS és MPL futárszolgálatok szállítják ki Magyarország területére, vagy az IZI Pakk Túraútvonalon a Szállító (feltételek lentebb), az Ön által megadott szállítási címre, 2-5 munkanapon belül (IZI Pakk Túraútvonal esetében 1-14 napon beül). A kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely napján. Postai úton, postafiókcímre nem kézbesítünk.

A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén:

Megrendelt termékek, összesített tömege, szállítási költség (bruttó összeg), házhoz szállítás és utánvétkezelés, GLS futárszolgálat esetén:

  • 0 – 1.99 kg 2190 Ft
  • 2 – 4.99 kg 2490 Ft
  • 5 – 9.99 kg 2590 Ft
  • 10 – 14.99 kg 2790 Ft
  • 15 – 19.99 kg 3290 Ft
  • 20 – 29.99 kg 5290 Ft
  • 30 - 39.99 kg 7390 Ft (több csomagban)
  • 40 - 49.99 kg 9290 Ft (több csomagban)
  • 50-59,99 kg 11290 Ft (több csomagban)
  • 60-69,99 kg 13290 Ft (több csomagban)
  • 70-79,99 kg 15290 Ft (több csomagban)
  • 80-89,99 kg 17290 Ft (több csomagban)
  • 90-99,99 kg 19290 Ft (több csomagban)
  • 100 kg felett raklaposan tudjuk küldeni:
  • 100-249 kg 20700 Ft + ÁFA (raklaposan)
  • 250-499 kg 23300 Ft + ÁFA  (raklaposan)

Megrendelt termékek, összesített tömege, szállítási költség (bruttó összeg), házhoz szállítás és utánvétkezelés, MPL futárszolgálat esetén: 

  • 0 kg – 9,99 kg: 2905 Ft (1990 Ft szállítási + 915 Ft utánvétkezelés)
  • 10 kg – 19,99 kg: 3905  Ft (2990 Ft szállítási költség + 915 Ft utánvétkezelés)
  • 20 kg – 39,99 kg: 6905 Ft (5990 Ft szállítási költség + 915 Ft utánvétkezelés)
  • 40 kg fölött: nem elérhető az MPL futárszolgálat esetén

A nagy terjedelmű csomagjaink miatt az MLP csomagautomatás és csomagopontos kiszállítás nem elérhető.

Szegedi, ingyenes kiszállítási lehetőség elérhető (25000 Forintos rendelési összeg felett) , ami a telephelyünktől +5 kilométeres sugarú körben elérhető, és a rendelés leadásának folyamán választható, a megadott kiszállítási cím függvényében.


1 - 250 kg Ingyenes kiszállítás - IZI Pakk Túraútvonalon*

* - Túraútvonal: Telefonos egyeztetés szükséges a rendelés után. 25 000 Ft fölötti vásárlás esetén az IZI Pakk-os túraútvonal állomásaira ingyenes a szállítás, viszont kérjük tájékozódjon a rendelés után, hogy pontosan melyik nap szállítunk az adott településre.

Telefonszámunk: 06 62 670 808

Túraútvonal állomásai (ingyenes kiszállítással, 25 000 Ft-os rendelés fölött):

  • Algyő
  • Baja (minden második héten)
  • Balástya
  • Bordány
  • Budapest (X. kerületig)
  • Bácsalmás
  • Csongrád
  • Deszk
  • Domaszék
  • Ferencszállás
  • Forráskút
  • Hódmezővásárhely
  • Jánoshalma
  • Kecskemét
  • Kiskundorozsma
  • Kiskunfélegyháza
  • Kiskunhalas
  • Kiskunmajsa
  • Kistelek
  • Klárafalva
  • Makó
  • Mélykút
  • Mórahalom
  • Szank
  • Szeged
  • Szentes
  • Szentes
  • Zsombó
  • Zákányszék
  • Ásotthalom
  • Újszeged
  • Üllés


Az IZI Pakk-os túraútvonal állomásaira ingyenes a szállítás, viszont kérjük tájékozódjon a rendelés után, hogy pontosan melyik nap szállítunk az adott településre.

Telefonszámunk: 06 62 670 808

Rendelését postai utánvét formájában is tudja fizetni, illetve a weboldalon feltüntetett egyéb fizetési módokon (személyes átvétel az üzletben, IZI Pakk túraútvonalas utánvétes kiszállítással)

Felhívjuk a figyelmét, hogy csak a valós telefonszámmal, emailcímmel, névvel és szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni! A hiányosan leadott rendeléseket töröljük.

Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk.

Házhoz szállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat és a GLS Hungary Futárszolgálat a partnerünk.

Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat esetén a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes.

GLS Hungary Futárszolgálat esetén a Házhoz szállítás esetén a GLS Hungary Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni.


https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba (MLP futárszolgálat esetén), ahol 5 munkanapon belül vehető át.

A Megrendelő a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőbe írhat a kézbesítő számára fontos információkat (pl.: almazöld ház, fehér kerítéssel). Amennyiben a szállítás idejéről és módjáról ír információt (pl.: csak 10:00 és 12:00 között kérem a szállítást), mi azt továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért az Interprodukt-2004 Kft. felelősséget nem vállal.

Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját, és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak.

A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérlet is benne van. Erről a a Megrendelőnek a futárszolgálatnál kell érdeklődni.

A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen, vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.

Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.

Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!

Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!

Átvétel

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

<-- Vissza a főoldalra